Avengerovské září

 Ahoj všichni!

Vím, že s bujo článkem přicházím později, než je u mě obvyklé, ale psala jsem to tu asi stokrát - státnice. A jelikož jsem neměla moc času a chutí, dělat něco složitého, vybrala jsem si na úvodní stránku logo Avengers. Nejspíš jsem taky tak trochu doufala, že mi to superhrdinské logo pomůže překonat zatím si nejtěžší zkoušku mého života. Na druhou stranu mě teď mrzí, že jsem si ho vybrala zrovna na září, protože jsem nejspíš nedokázala využít potenciál tohoto tématu, ale tak... Není všem dnům konec a třeba ho příště využiju lépe. Teď se na něj pojďme podívat.



A teď menší shrnutí toho podstatného:

  • Srpen nebyl zrovna dvakrát velké aktivitě nakloněn vzhledem k učícímu se procesu, ale i tak se přeci jen něco událo!
  • Bylo hezky, takže se nám s bratránkem podařilo jet se několikrát vykoupat na Márinku. Navíc jsme si konečně po roce vzali nafukovací lehátko a užili jsme si s ním docela dost legrace. By člověk neřekl, co s nafukovacím lehátkem dokážou vymyslet dva dospělí!
  • V srpnu jsem měla jeden celkem společenský víkend, kdy jsem byla na hurá akci s kamarádkou a na plánované akci se spolužačkami ze základní školy.
  • Poprvé v životě jsem nějak provizorně opravovala s tátou plot, protože se nám na zahradu dostala prasata.
  • Už během karantény jsem se učila háčkovat. Sice jsem to nejspíš vzala ze špatného konce a rovnou něco zkoušela, ale tak žádný učený z nebe nespadl. Každopádně jsem zkoušela další věc a uháčkovala jsem pončo. A pak jsem zkoušela jednu jednoduchou spadlou čepici. Oboje se povedlo moc pěkně. (fotky doplním)
  • Na doporučení Katie jsem poprvé v životě zkusila objednat příze na háčkování/pletení z internetového obchodu. Mají moc pěkné ceny a příze jsou taky fajn. Dokonce jsem už i vyzkoušela možnost vrácení zboží, protože jsem jednou neodhadla tloušťku příze dle popisku. Ani s tímhle nebyl problém.
  • V rámci mého potterhead života se udála akorát registrace a zařazovací slavnost.
  • A na závěr to nejdůležitější. Státnice jsem zdárně zvládla, takže jsem vystudovaný bakalář v oboru fyzioterapie. Wo-hou! Teď už jen najít práci a asi ze mě bude už definitivní dospělák. :D
A jaký jste měli zbytek prázdnin vy? Užili jste si je? 

Ali

Komentáře

  1. No co, nikdo neříká, že se k tématu nemůžeš někdy vrátit :) Naopak myslím, že by bylo zajímavé sledovat, jak bys stejná témata udělala nyní. Víš, posun a tak.
    Hlavně, že státnice jsou tam! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat