It's classified

Zdravím své čtenáře!

Červenec se nám přehoupl do srpna a já se hlásím opět s diářovým článkem. Uvažovala jsem, co bych si měla vybrat. V jednu chvíli bylo ve výběru avengerovské Áčko, ale to se mi na zkoušku moc nepovedlo, tak jsem si vybrala něco "lehčího". Ale od Avengers jsem ještě neupustila. Možná budu potřebovat v září trochu toho superhrdinství, takže není ještě potřeba smutnit. A od Marvelu jsem se také neodklonila, protože srpen je ve stylu S.H.I.E.L.D.u. Pojďme na něj mrknout.




A na závěr, co je nového...
  • Jak jistě víte - jsem veliký Potterhead a navštěvuju online Bradavice. Tak jsem se vám zapomněla pochlubit, že jsem byla zvolena srdcem koleje, čehož si moc vážím a moc mě to zahřálo u srdíčka.
  • Poprvé od koronaviru jsem byla v Praze. Sice jsem byla v Praze pracovně (brigáda na OB klinice), ale to neznamená, že si člověk nemůže něco užít, takže - byla jsem na víně s Ari, na kávě/Birellu s Lenkou (vedoucí z práce) a pak dva dny v úžasné společnosti mojí ségry. Děkuji všem zmíněným za moc hezký prodloužený víkend.
  • Od té doby jsem byla střídavě doma a doma číslo dva (čti babky byt).
  • Snažím se zase alespoň trochu pravidelně cvičit. Ne vždycky mi to vyjde, ale i snaha se počítá, no ne?
  • S našima jsme byli několikrát v jedné úžasné kavárně, respektive Čokolaterii, kde dělají moc dobrou kávu a kde podávají točenou zmrzlinu s různými přelivy. Nugátový je moc, moc dobrý!
  • Abych nezapomněla - kamarádka Lu si za mnou udělala výlet do Mostu. Ukázala jsem jí kostel, byly jsme na věži a hádejte co?! Spálila jsem se! A to jsem vybírala procházkovou cestu převážně ve stínu. Nebo jsem se o to alespoň snažila.
  • Jo, a taky jsme se byli s bratránkem poprvé letos koupat. Voda byla sice na první pokus studenější, ale jinak byla moc, příjemná. Už se těším, až se půjdeme koupat znovu. Snad to bude brzy.
  • Dokonce jsem uvažovala o těch ne zrovna zapadajících článcích, ale zatím jsem se moc netrefila do formy. Ještě na nich musím zapracovat.
To by bylo ode mě v tuto chvíli asi vše. A co vy? Jak trávíte své letní dny?

Ali

Komentáře

  1. Preji ti krasny a slunny Srpen. A jak travim sve leto ja? Inu pracovne a nejspis i pracovne. Avsak najdu si i cas na trochu te audio kultury. A to v podobe audioknihy Metro 2034. Vyrazit k vode se mi postestlo tez. Pak je tu samozrejme vychova a skadleni kocoura Lokiho. Jen tak dale tva tvorba je mi inspiraci. Nejspis bych mohl tvorit po delsi dobe i ja. Jen tak dale. Budu se tesit na dalsi Prispevek v Zari.

    OdpovědětVymazat
  2. Preji ti krasny a slunny Srpen. A jak travim sve leto ja? Inu pracovne a nejspis i pracovne. Avsak najdu si i cas na trochu te audio kultury. A to v podobe audioknihy Metro 2034. Vyrazit k vode se mi postestlo tez. Pak je tu samozrejme vychova a skadleni kocoura Lokiho. Jen tak dale tva tvorba je mi inspiraci. Nejspis bych mohl tvorit po delsi dobe i ja. Jen tak dale. Budu se tesit na dalsi Prispevek v Zari.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání pěkného srpna. :) Metro mě celkem láká k přečtení. Audioknihy mě moc neberou, nebo jsem zatím nenašla takovou, která by mě zaujala. Ještě stále jsem spíš pro normální knihy. A Metro mám v hledáčku už delší dobu. Bohužel ještě nenastal ten pravý čas. :(

      Vymazat
  3. Obdivovala jsem už ve vinárně, tak se nebudu moc opakovat- ale prostě super nápad! :) Joo, procházka Mostem se vydařila a alespoň sis něco odnesla :D No a vedoucí v práci máme prostě boží, no ne? :)
    Užívej v rámci možností zbytek prázdnin, čerpej síly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lu, můj dekolt a ramena vypadala, jak kdybych byla rak v horké vodě. Celkem ti závidím, že jsi hezky opálená! :D Vedoucí máme boží! :))

      Vymazat
  4. To vypadá na super měsíc, snad srpen bude pokračovat ve stejném duchu :)
    www.nattalk.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to vypadá, že ano. Jen mi to "kazí" fakt, že se učím na zbytek státnic. Holt se vše nevyvedlo v prvním kole. :(

      Vymazat

Okomentovat