Podzim, podzim

Už nějakou chvíli tu máme podzim a i venku to už vypadá jako na podzim - zataženo, barevné listí, chladno. Popravdě jsem o podzimu začala pořádně přemýšlet minulý víkend, když jsme se vraceli z jedné zdravotní procházky. Nevím, jak u vás, ale tady u nás na severu bylo víkendové počasí moc pěkné. Seděla jsem takhle v autě na místě spolujezdce, koukala jsem do krajiny a kochala se výhledem na zelenou trávu a barevné stromy kolem. Bylo to přímo pohlazení po duši. A já si v tu chvíli uvědomila, že mám moc ráda asi každou verzi podzimu. Vážně!

Mám moc ráda takový ten sluníčkový podzim, kdy je ještě hezky, příjemně, stromy jsou zbarvené různými barvami a vy si jen užíváte procházku. Ale popravdě mám ráda i takový ten sychravý, lezavý podzim, kdy se z procházky těšíte domů, abyste se mohli zachumlat pod deku, vzít si hrneček s čajem a číst si. Podle mého má každá podoba podzimu něco do sebe.

Jen je škoda, že letos si toho podzimu venku moc člověk neužije. Ne že bych patřila k těm lidem, kteří se zabarikádují doma a vůbec nevycházejí, ale jsme doma opatrnější. Na procházky se snažíme chodit spíš do přírody. Já osobně mám třeba moc ráda toulky městem, ale ty si letos také ušetřím. Nejsem v situaci, kdy bych se doma ohlížela jen na sebe. Navíc příroda je letos jistě zajímavější. A ještě když si k tomu vezmu hrneček s oblíbeným zeleným čajem s medem. Ke štěstí mi to stačí!

Ale podzimní atmosféru nenajdeme jen venku a na procházkách. Já osobně si ji umím najít i doma - s čajem, knížkou nebo filmem. Nebo poslední dobou u uklidňujícího háčkování. Nevěřili byste, jak příjemné je udělat si teplý čaj, pustit si film a u toho chvíli háčkovat. Pro mě je to celkem pohlazení na pocuchané nervy. A málem bych zapomněla na svíčky, ty jsou pro mě taky takový symbol podzimu a zimy. Jen se obávám, že jsem si letos nevytvořila dostatečnou zásobu, než se zavřely obchody. No nic, keramická dýně a čajová svíčka to jistí. 😊



A co vy, jak si užíváte podzim? 

Ali

Komentáře