Podzimní říjen

 Ahoj všichni!

Opět je tu další měsíc a opět je tu článek s tím, jak vypadá můj diář. A ano, opět je to téměř v polovině měsíce. Ne že bych neměla čas, ale neměla jsem zrovna dvakrát chuť do psaní nějakého toho článku. Možná je to počasím, možná koronou, možná takovou nějakou vždy přítomnou nevrlou atmosféru u nás doma, ale tohle nejspíš bude téma na jiný článek. Teď se pojďme podívat, jak tedy vypadá můj diář v současnou chvíli. 


A co se událo za září?

  • Jak víte z předchozího článku, dodělala jsem na začátku září státnice.
  • Konečně jsem se zase začala věnovat věcem, které mě opravdu baví:
    • háčkování pro mě není odreagování od učení, ale konečně se mu můžu věnovat ve větším, takže jsem si půjčila i pár knížek s typy, radami, vzory.
    • zase jsem začala číst. A nejsou to skripta, je to vážně příběh. Sice mi to jde pomaleji než kdy dřív, ale dostala jsem se k tomu.
    • pokračuju ve sledování Agents of S.H.I.E.L.D. a dostala jsem se do série, která je pro moji malou Alice tam někde uvnitř neskonale citlivá.
    • Zase jsem konečně viděla něco jiného, než pár dílů Teorie velkého třesku, viděla jsem dokonce i pár filmů!
  • Jo, a taky jsem byla v kině. S rouškou. Ale pohádka byla moc pěkná, takže to za to stálo!
  • Rodiče měli na konci měsíce dovolenou, takže jsme podnikali nějaké výlety do přírody, což si moje dušička neskonale užila. A teď se jí po tom stýská.
  • Začala jsem zase postupně, pomalu, pravidelně cvičit. Jen jsem přehodnotila svůj cvičební plán a snažím se na to jít jinak, než třeba před státnicemi.
Tak to by bylo ohledně září asi všechno. Přijde mi, že je toho strašně málo, jak jsem se vzpamatovávala ze státnic, ale obávám se, že díky koroně toho bude za říjen ještě méně. Inu, uvidíme, jak se všechno vyvine.

Ali

P.S.: Jak jste si užili září vy? 

Komentáře

  1. Krásná podzimní tematika! Líbí se mi ta jednoduchost, která je ve finále hodně efektivní :) Inu, časy jsou teď takové divné, ale je super, že si dokážeš najít nové koníčky! Obdivuji to tvé háčkování a že se tě hlavně drží!
    Pak se pochlub s výtvory! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat