Vánoční filmy na Netflixu No. 1

 Ahoj!

Nevím, kolik z vás používá Netflix, ale vy, kteří ho využíváte, všimli jste si toho taky? Do konce října byla na Netflixu spousta hororových a Halloweenských filmů, ale úderem prvního listopadu jako by se najednou roztrhnul pytel už spíš s Vánočními filmy, což je něco pro mě.

Jsem človíček, který má moc rád Vánoce, takže si tuhle nálož Vánočních filmů opravdu užívá. A jelikož jsem jich už několik viděla a nehodlám s nimi hned tak skončit, rozhodla jsem se sepsat vám tu pár mých tipů. Jdeme na to!


🎬 Vánoční princ (4,5 * z 5)


Tenhle film jsem viděla už minulý rok, ale letos to pro mě byla sázka na jistotu, když chci vypnout mozek a užít si jednu pěknou Vánoční romantiku. Pokud jste někdo viděl film Princ a já a líbil se vám, tak s Vánočním princem nešlápnete vedle. 

Mladá američanka Amber je vyslána do Aldovie, aby napsala článek do časopisu o aldovijském princi, u kterého se neví, jestli přijme trůn nebo ne. Náhoda se spojí s vynalézavostí a Amber se dostane do paláce jako vychovatelka princezny Emily. Jak tohle může asi skončit?


🎬 Vánoční princ: Královská svatba (3* z 5)

Na to, jak se mi první film líbil, je tenhle už přeci jen o něco slabší. Sami jistě moc dobře víte, jak to chodí s dalšími díly, když se ten první povede. Ale ani tak nebyl špatný, později jsem viděla i horší. Navíc v sobě zahrnuje téma, které bych přímo ve Vánočním filmu nehledala.

Amber s Richardem se mají brát. Královská svatba se má odehrát na Štědrý den, jenže... Všichni by měli dodržovat Palácový protokol, který není zrovna lehký. Navíc na něj dohlíží žena, která jej bere smrtelně vážně. Svatbu připravuje plánovač (který mi šel celou dobu děsně na nervy) a Richard se rozhodl "Aldovii přivést do 21. století", což rozhodně nebude nic jednoduchého.


🎬 Vánoční prince: Královské dítě (2,5* z 5)


Kdybych si z celé trilogie měla vybrat ten nejslabší díl, byl by to tento. Nemůžu říct, že bych z něj byla zklamaná, ale zase ani úplně rozjuchaná. Za mě šlo o průměrné zakončení série.

Rok od svatby se opět setkáváme s Amber a Richardem, kteří se připravují na příchod prvorozeného potomka a zároveň se snaží o řízení státu. Jako poslední vládní akt v tomto roce se chystá znovu podepsání mírové smlouvy mezi Aldovií a Pengleyí jenže smlouva se záhadně ztratí...


🎬 Christmas Wonderland (3,5* z 5)

Z mého pohledu se jednalo o jeden z těch milých filmů, ve kterém převažuje Vánoční klišé - hlavní hrdinka hledá sama sebe, i když to vypadá, že žije spokojený život, na nějakou dobu se vrací zpět do rodného města, kde se setkává se svou starou láskou, se kterou je nucena spolupracovat...

Nečekejme žádná kouzla, žádné zázraky, ale obsahově film není špatný. Opět bych řekla, že se jedná o příjemnou oddechovku, u které můžete vypnout a zároveň se u ní nebudete vyloženě nudit. Tak šup pod deku s horkou čokoládou a zapálenou svíčkou.


🎬 12 Christmas gifts (3* z 5)

Já vám nějak nevím. Na to, jak mám Vánoční filmy ráda, tak tohle byl celkem přešlap. Nejenže byl film plný klišé, ale po přibližně deseti minutách jsem tušila, jak film skončí a co se v něm bude dít. Jasně, Vánoční filmy jsou většinou na jedno kopyto, ale tady to bylo až moc okaté. Za mě osobně - jednou stačilo, ale vám se třeba film líbit bude.

Hlavní hrdinka Anna je nadaná malířka, která se snaží prosadit ve světě umění, ale moc jí to nejde. Zároveň má cit pro výběr dárků pro druhé, takže se rozhodne realizovat jako osobní nákupčí dárků k Vánocům...


🎬 The Holiday Calendar (4* z 5)


Jeden z povedenějších vánočních filmů s nápadem, jak do dnešního světa dostat trochu té předvánoční magie. Za mě osobně to byla příjemná změna a zajímavý nápad, protože nejspíš každý z nás zná adventní kalendář s dobrůtkami. Ale co když v něm nebudou dobrůtky?

Abby dostane od svého dědy starožitný adventní kalendář, ale vypadá to, že bude jen ozdobou, protože žádné z okýnek nejde otevřít. Jenže prvního prosince najde otevřené první okýnko, které v sobě má ukrytou miniaturu bot. Abby tomu nepřikládá velkou hodnotu, ale po několika dnech zjistí, že otevřené okýnko v sobě skrývá miniaturu toho, co se daný den stane...


Jelikož jsem opravdu fanoušek Vánoc, adventu a vánočních filmů, nejspíš přijde ještě jeden článek s vánočními filmy, protože tu zatím není třeba můj nejmilovanější Grinch (ať už s Jimem Carrey nebo ten animovaný). A co vy, jak jste na tom s vánočními filmy? Jaké jsou vaše oblíbené?


Ali

Komentáře

  1. Na Vánoce ses pěkně připravila! Teď už je máme za sebou, tak na co koukáš nyní? :) Že by na nějaké Valentýnské lovestory? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat